tisdag 10 april 2012

Prao dag 1- Hemköp

Hejsan idag var det första dagen på min praktikplats som är Hemköp ,och jag jobbade bland annat med att packa upp varor och fronta varor. Och för er som inte vet vad fronta är för något så är det när man kollar runt och ställer i ordning varorna så att kunderna ser t.ex vad varorna heter. Men jag själv tyckte att det var hyfsat kul men även väldigt jobbigt eftersom hyllorna var både låga och höga och då tog ryggen den mesta smällen, men man över lever, men som jag sa så var det väldigt kul också. Det var jätte roligt att testa på något nytt som man inte gjort innan. Personalen var jätte trevlig och hjälpsam vilket gjorde det hela mycket roligare. Juste jag kom och tänka på det med hur dom använder datorer på Hemköp, på Hemköp använder dom inte dator till så jätte mycket, vad jag såg hade dom bara en dator och det var inne på ett litet kontor, som till mesta dels är till att beställa olika varor. Men min dag blev lyckad tycker jag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar